Start Style Beauty Tips Zdravi šećeri iz svežeg i sušenog voća

Zdravi šećeri iz svežeg i sušenog voća

SHARE

Činijica sušenog i svežeg voća daće tvom organizmu doze šećera koje su mu potrebne za dan. Sušeno voće ima i do nekoliko puta više hranjivih materija, gvožđa i biljnih vlakana nego što ga ima sveže, a upravo ga iz tog razloga treba konzumirati u manjim količinama.

Prirodni šećer mnogo je zdraviji nego onaj veštački, zato je uvek bolje posegnuti za kašikom meda nego za kašikom linolade ili eurokrema.

Sušeno voće kao dodatak jelima

Sušenim voćem u organizam unosimo hranjive materije koje su nam od velike koristi. Tako suvim grožđem, koje je bogato ugljenim hidratima, možemo dobiti znatnu količinu energije, minerala, kalcijuma i šećera. Kasnije imaju visoku koncentraciju gvožđa, a suve šljive pridonose pravilnoj probavi. To su samo neke od blagodati sušenog voća i prirodnog šećera u kojima možemo uživati tokom cele godine, nezavisno od toga radi li se o sezonskom voću ili ne.

Pripazi s konzumacijom i pakovanjem

Prilikom sušenja u voću raste koncentracija sastojaka, uklanja se voda ali ne i kalorije, zato je u većini slučajeva važno konzumirati ga u podjednakoj količini ili čak i manjoj od svežeg voća. Sušeno voće navlači na sebe strane mirise pa treba posebnu pažnju obratiti na higijensko pakovanje i skladištenje.

OSTAVI KOMENTAR