Start Style Beauty Tips Zdrave navike za tvoju vitku liniju

Zdrave navike za tvoju vitku liniju

SHARE

Možda ti se dogodilo da si držala dijetu ali nisi videla rezultate, ili si se nakon postignutih željenih rezultata vratila starim navikama. Ako želiš zdravo i vitko telo – stvori zdrave navike! Donosimo neke od njih na koje ćeš se vrlo lako naviknuti a mogu pomoći pri mršavljenju.

Svakodnevno vaganje

Iako stručnjaci tvrde da je najbolje meriti težinu jednom nedeljno, svakodnevno vaganje je zdrava navika koja pre svega utiče na našu savest pa je dugoročno efikasno u održavanju kilaže.

Obavezni doručak

Mame, bake, TV, časopisi, stručnjaci, svi upozoravaju na to da je doručak najvažniji obrok u danu i da ga nipošto ne treba preskakati. Osim energije koju dobijemo, kalorije koje pojedemo za doručak potroše se do kraja dana.

Puno vode

Još jedna od stvari za koju već i vrapci na grani znaju da je zdrava. Voda pospešuje mršavljenje. Ljudi koji piju čašu vode pre obroka smršaju do 30 % više od onih koji nemaju tu naviku uz istu količinu konzumirane hrane. Neka ti pređe u naviku najmanje litra vode na dan.

Jedi integralno

Žitarice, integralna riža, hleb i testenina su odličan početak mršavljenja. Zameni sve što možeš s integralnim, osim što odlično utiče na probavu i liniju, zdravo je i ukusno a izbeći ćeš i nadutost stomaka.

Jedi svesno

Zaboravi jelo uz tv, laptop ili knjigu. “Nesvesnim” prejedanjem unosiš u organizam i do 40 posto kalorija više, nego kad jedeš za stolom i ne gledaš u ekran. Odvlačenjem pažnje od hrane jedeš nekoncentrirano i ne možeš pravilno oceniti količinu pojedene hrane.

Telo u pokretu

Telesna vežba je jedini način za održavanje tela zdravim i u formi, ali osim standardne vežbe, obrati pažnju na sitnice i zadrži telo stalno u pokretu. Na primer, radije izaberi stepenice umesto lifta, hodaj dok pričaš na mobilni umesto da sediš, koliko god možeš zameni odmaranje i izležavanje s aktivnostima. Stvori naviku svakodnevne šetnje i uživanja u svežem vazduhu.

Opusti se

Osim što je jako loš za zdravlje i kožu, stres je takođe jedan od glavnih uzročnika debljanja. Navikni svoje telo na uredno spavanje i barem 7 do 8 sati sna. San deluje pozitivno na telo i smanjuje stres. Ljudi pod stresom lakše gomilaju kilograme pogotovo u području stomaka.

OSTAVI KOMENTAR