Start Style Beauty Tips Zdrave navike koje bi trebala da usvojiš

Zdrave navike koje bi trebala da usvojiš

SHARE

Konstantno se trudimo da pronađemo i usvojiti navike koje će nas učiniti zdravijim, veselijim i zadovoljnijim osobama koje će duže živeti. Ali često se nađemo ispred mnoštva raznolikih informacija kojih se brzo zasitimo jer ih je teško primeniti ili jednostavno nemamo vremena za njih.

Zato donosimo nekoliko životnih navika koje donose zdravije i zadovoljnije telo i veseliji duh. Za njih nije potrebno odvajati dragoceno slobodno vreme, ništa dodatno kupovati ni bacati, već ih samo usvojiti što je pre moguće.

Čokolada

Čak i ako se trudiš da izbegavaš slatko, ponekad sebi daj razlog za konzumaciju omiljene čokoladne poslastice. Osluškuj svoje telo jer će ti s vremena na vreme tražiti doze šećera. Bez griže savesti povremeno sebi dopusti uživanje u pokojoj kockici jer osim što će goditi nepcu, dokazano je da ljubitelji čokolade imaju 20 posto manje rizika od moždanog udara od onih koji je izbegavaju.

Ostani duže u krevetu

Upravo zato što sebi to retko možeš priuštiti, kad uhvatiš prvu priliku – ostani duže u krevetu. Nakon što se probudiš priušti sebi 15ak minuta dodatnog izležavanja i odmaranja. Dopusti svome telu da se razbudi.

Vitamin D

Sa sivilom i izostankom sunca neretko organizmu ponestane vitamina D, poznatijeg kao vitamina sunca, kojeg je potrebno nadomestiti na drugačiji način. Može se unositi i hranom, a najviše ga ima u ribljem ulju i mesu, mleku, mlečnim proizvodima, žumancu i pečurkama. Taj vitamin sprečava depresiju, poznati je zaštitnik kostiju i presudni činilac za aktivaciju imunološke odbrane.

Neka mozak ostane mlad

Zapravo je sasvim jednostavno brinuti o tome kako očuvati mladolik mozak. Za očuvanje moždanih funkcija konzumiraj ribu, soju, piletinu i mleko. Super hranom za mladolik mozak smatramo jaja jer ona sadrže nutrit kolin koji osnažuje pamćenje i štiti od demencije. Hrana koja jača mozak mora biti bogata energijom, a uključuje vlakna, ugljene hidrate, neke proteine i malo masnoća.

Jutarnja energija

Nakon ustajanja odvoji samo nekoliko minuta za jutarnje istezanje zbog kojeg će ti celo telo biti zahvalno. Za doručak pojedi žitarice ili sveže voće. To je način kojim ćeš obogatiti svoje telo energijom koja je potrebna za celodnevno normalno funkcionisanje i bavljenje obavezama bez stalnog osećaja umora.

OSTAVI KOMENTAR