Start Style Beauty Tips Zašto ne treba preskakati doručak?

Zašto ne treba preskakati doručak?

SHARE

Da li ste jedna od onih osoba koje redovno preskaču doručak? Pravite veliku grešku, jer je to najvažniji obrok u toku dana.
Doručak pokreće metabolizam i daje telu energiju da se razbudi. Izuzetno je važan i ako pokušavate da smršate, kao i kada imate u planu iscrpljujuće obaveze. Predstavljamo vam nekoliko rešenja zbog kojih više nećete imati izgovor da izbegnete doručak.
1. Zasitite se
Pripremite se za dnevne obaveze – popijte jogurt! To je moćan doručak koji ima 18 g proteina u samo 170 g. Takođe, jedna porcija nemasnog jogurta sadrži svega oko 100 kalorija. Dodajte mu bademe i neko voće bogato vlaknima, kakva je kruška i uživajte u laganom obroku.

2. Brzo, a zdravo
Žurite na posao? Kupite zdravu “brzu” hranu! Pojedite jednu ili dve lanene pločice bez šećera i masnoća koje možete pronaći u većini prodavnica zdrave hrane. Uz njih možete pojesti omiljenu voćku koja će vam dati dovoljno energije do ručka.

3. Zaboravite na masnoće
Izbegavajte jutarnje „kalorijske bombe“ poput krofni, lisnatog testa i palačinki i dajte prednost sendviču s kuvanim jajima. Kako biste uštedeli na kalorijama, nemojte stavljati punomasne sireve.

4. Ako niste gladni…
Ako vaše telo nije naviknuto na doručak, olakšajte sebi nekim zanimljivim šejkom. U njemu ćete dobiti sve neophodne nutritijente i postepeno navikavati želudac na rane obroke.

5. Treba vam „gorivo“ za vežbanje
Ugljeni hidrati i proteini su od ključnog značaja za oporavak mišića posle rekreacije. Zato pojedite integralnu kiflu sa šoljom jogurta ili nemasnog mleka i malo kikiriki putera.

6. Smršajte
Ako kafu zamenite zelenim čajem, značajno ćete ubrzati metabolizam. Takođe, ako imate nameru da mršavite, doručkujte kuvana jaja bez hleba. Naime, naučno je potvrđeno da se tako gubi 65 odsto više sala, nego onda kada preskačete doručak.
7. Očuvajte srce
Ako ne možete ujutru da jedete ribu, ili priuštite sebi avokado, možda bi trebalo da svakog jutra popijete po jednu tabletu omega 3 suplementa koji će vam čuvati srce. Korisne su i obične kapsule sa ribljim uljem.
8. Regulišite varenje
Nemojte uzimati pahuljice koje imaju manje od pet grama vlakana po porciji. Pronađite one koje imaju oko 14 g, a kako biste im pojačali ukus, dodajte šaku nekog zamrznutog bobičastog voća.

OSTAVI KOMENTAR