Start Style Beauty Tips Zaboravi na dijetu!

Zaboravi na dijetu!

SHARE

Beauty glavna

Da li si nekada samo voće jela? Ili možda jedan dan nisi ništa jela da bi smršala? Ako je tako onda si totalno loše informisana što se tiče ishrane. Jer dijetama nećeš ništa postići. Otkrivamo ti tajne vitke figure…

Pažnja!
Ovo su razlozi zašto ne treba da držiš dijetu:

Dijete su štetne za razvoj:

Mlađim osobama je mnogo više hrane potrebno nego odraslim, jer se oni nalazi u fazi razvoja i zbog toga troši više energije. Svako tvoje gladovanje negativno utiče na kosti, hormone i mozak u principu na sve organe koji se razvijaju između 12. i 18. godine.

Slabljenje funkcija:
Monoton način ishrane dovodi do slabljenja osnovnih sposobnosti. Primetićeš da se osećaš umorno i da ne možeš da se koncentrišeš. Čak je moguće da kosa više opada nego obično i da se nokti listaju.

Poremećaj u ishrani:
Američki naučnici ustanovili su da je velika verovatnoća da osobe koje su u pubertetu stalno držali neke dijete kasnije imaju ozbiljan problem sa ishranom.

Jo-jo efekat:
Ekstremne dijete obično dovode do jo-jo efekta. Ako u organizam ne unosiš dovoljno kalorija to znači da će crpeti rezerve. I kada kreneš normalno da jedeš telo će automatski višak masnih ćelija da sačuva, što znači da ćeš kasnije imati više kilograma nego što si prethodno imala.

Manje masnoće
Promeni ishranu!

Ova tabela ti pokazuje namirnice koje sadrže najviše kalorija i one koje su mnogo zdravije:

Zaboravi na ovo!
Kikiriki (49% masti)
Mlečna čokolada (38% masti)
Čokoladice kao Mars & Co. (25% masti)
Sladoled sa šlagom (20% masti)
Čips (40% masti)
Lisnato testo (oko 30% masti)
Roštilj kobasice (25% masti)
Chicken Nuggets (16% masti)
Pomfrit (15% masti)

Jedi ovo!
Slane štapiće (0% masti)
Gorka čokolada (oko 18% masti)
Keks od pirinča (maks. 8% masti)
Voćni jogurt (oko 3% masti)
Gumene bonbone (0% masti)
Kvasac česnice (oko 3% masti)
Pileće meso (3% masti)
Salata sa pilećim prsima (oko 3% masti)
Krompir (0% masti)

Želiš da smršaš?
Stvarno? Onda obavezno pročitaj ovo!

Zapamti:
Dijetu smeju da drže samo oni koji imaju problem sa prekomernom telesnom težinom i takve dijete obično su praćene medicinskim nadzorom. Najbolje je odeš kod kućnog lekara i da ti on da savet. Za sve ostale, koji se žali na male naslage na stomaku dijeta je tabu tema. Naravno da možeš prirodnim putem da zategneš telo zbog čega ćeš se bolje osećati.
Evo nekoliko saveta:

Zdrava hrana:
Potrebno je da se pridržavaš samo nekoliko pravila i kilogrami će sami nestati.

Manje masti

Svi misli da se goje zato što mnogo jedu, a ne razmišljaju o tome da možda unose pogrešnu hranu. Posebno masna i slatka jela sadrže mnoge kalorija. Zato promeni ishranu…

Uzmi 5!
Svaki čovek treba dnevno da jede pet porcija voća i/ili povrća. Jedna porcija odgovara veličini šake.

Doručak
Ako redovno jutarnji obrok uzimaš na samom početku dana pokrećeš sagorevanje masti.

Uživanje
Svesno žvaći sporije, jer često zbog brzog gutanja ne primetiš da si već sita.

Piće
Piće smanjuje osećaj gladi. Kako? Pre svakog obroka popiji vodu, sok ili čaj.

Više kretanja:
Ništa ne sagoreva kalorija tako brzo kao što to čini sport. Osim toga sportom zatežeš kompletno telo i jačaš svoje samopouzdanje. U svakom slučaju mišići mnogo bolje izgledaju nego masne naslage. Samo da napomenemo da lekari osobama sa prekomernom telesnom težinom nikada neće preporučiti dijetu a da uz to nisu naveli sportske aktivnosti. Ako želiš vitku figuru moraš da se pokreneš.

Sportovi
Voziti bicikli, plivanje, trčanje ili odlazak u teretanu.

Vreme
Vreme je veoma važno svejedno kojim sportom se baviš, u proseku 20 minuta dnevno moraš da vežbaš. I manje aktivnost su važno na primer idi stepenicama umesto liftom ili vozi bickli umesto da ideš busom.

OSTAVI KOMENTAR