Start Style Beauty Tips Uskladi svoju ishranu sa satom

Uskladi svoju ishranu sa satom

SHARE

Slobodno zaboravi na tri obroka na dan jer unos hrane usklađen po satu je mnogo efikasniji sistem za tvoj organizam. Stručnjaci za hranu preporučuju više malih obroka raspoređenih kroz dan. Telu je obično potrebno 3-4 sata da bi svarilo hranu koju smo pojeli.

Kako bi sprečili organizam da uđe u supergladno raspoloženje, potrebno je konstantno unositi hranu u manjim količinama. Na taj ćeš način sprečićeš i pad šećera koji se događa između obroka i ubrzati rad svoga metabolizma.

Takođe, čekajući 4-5 h kako bi pojela sledeći obrok, postoji rizik od prenajedanja, odnosno rizik od većeg unosa hrane nego što ti je to zaista potrebno. Uz sebe uvek imaj zdrave grickalice poput oraha ili badema koje ćeš grickati između doručka i ručka, i između ručka i večere.

Ako nisi sklona grickalicama, preporučamo ti da ona tri obroka koja si nameravala da pojedeš razdeliš u 6 manjih delova koji će ti biti raspoređeni kroz ceo dan. U obroke uključi puno voća, povrća i žitarica. Budi maštovita i kreiraj sama jelovnik po vlastitom izboru s hranom koju voliš. Ne zaboravi da ubaciš proteine i vlakna koji će tvom mozgu slati signale da si sita. Dodavanjem vlakana svojim malim obrocima osiguraćeš pravilan rad probave.

OSTAVI KOMENTAR