Start Style Beauty Tips Reši se stomačića do proleća

Reši se stomačića do proleća

SHARE

Zahvaljujući zvezdama poput Beyonce i Jennifer Lopez, ženstvena i obla figura više nije bauk, a mršave devojke koje izgledaju poput izgladnelih manekenki, odavno su prestale da budu uzor “idealne figure”.

Ipak, mnoge devojke žale nse na mekani stomak koji se lagano proširio za vreme zime i sada se nazire ispod uskih majci i haljina. Donosimo vam nekoliko saveta koji će pomoći da utegnete svoj stomak i stanjite struk bez puno muke.

1. Izbacite so

Slana hrana nije dobra za naše zdravlje, ali ni za liniju. So podstiče skupljanje vode i dovodi do nastajanja celulita i nadutosti. Idućih nekoliko nedelja probajte da smanjite količinu soli na minimum, a ako vam fali “ukusa” u jelima, lagano ih začinite biberom ili začinskim biljkama.

2. Pedeset trbušnjaka

Nemoguće je rešiti se stomaka bez vežbe, ali, ako niste sportski tip, postavite sebi realne ciljeve koje ćete moći da održavate. Napravite pedeset trbušnjaka svakog dana, a kada imate viška vremena, dodajte vežbe za struk i vežbe istezanja.

3. Kardio vežbe

Masne naslage najbolje se tope uz kardio vežbe, pa bi bilo pametno da barem dva puta nedeljno trčite, plešete ili izvodite aerobne vežbe.

4. Zaboravite na gazirana pića

Gazirana pića jedan su od glavnih neprijatelja vašeg stomaka i to iz dva razloga: uzrokuju nadutost i donose bespotrebne kalorije na vaš jelovnik. Odreknite se gaziranih pića već danas i zamenite ih vodom ili prirodnim sokovima.

5. Nezaslađeni čajevi

Neki čajevi, kao što su žuti i zeleni, pomažu u izlučivanju tečnosti iz vašeg organizma, pa bi bilo poželjno da popijete barem dve ili tri šoljice na dan. Nezaslađeni čaj možete i ohladiti i staviti u bocu od jedne litre pa ispijati tokom dana.

6. Držanje

Lepo držanje vizualno će smanjiti vaš stomak, ali i celu figuru. Ako već niste razvili naviku uspravnog držanja, počnite da vežbate već danas.

OSTAVI KOMENTAR