Start Style Beauty Tips Prilagodi vežbe i ishranu obliku svog tela

Prilagodi vežbe i ishranu obliku svog tela

SHARE

Definiši svoj oblik tela kako bi lakše prilagodila ishranu i vežbanje i tako izvukla maksimalno iz svog tela. Pomoću saveta koje ti donosimo odredi koje namirnice ti najbolje odgovaraju i koje ti telesne aktivnosti mogu pomoći da ispraviš nepravilnosti i dovedeš se u savršenu formu.

Oblik jabuke

Jabukoliki ili okrugli oblik tela ima pune grudi i naglašen gornji deo tela. Struk je nedefinisan, a srednji deo tela i grudi su naglašeniji od kukova. Masne naslage oko stomaka možeš rešiti kombinovanim treningom, jogom i pilatesom. Izbegavaj stroge dijete jer je ovaj oblik tela sklon jo-jo efektu vraćanja kilograma. Radije pokušaj sa smanjenim unosom kalorija za oko 15 posto i vežbanjem do tri puta nedeljno po pola sata. Beli hleb, testeninu i pirinač zameni integralnim.

Oblik kruške

Ako imaš uska ramena i struk, a široka bedra onda je tvoj oblik tela kruška. Gornji deo tela je nenaglašen, struk definisan, a centar tela su jake noge i guza. Svoje proporcije možeš održati trčanjem, treningom, veslanjem i kros treningom, jer u isto vreme podstiču rad gornjeg i donjeg dela tela. U svoju ishranu uvrsti velike količine ribe jer ona sadrži puno omega 3 kiselina koje ne debljaju a izbegavaj  slatkiše.

Oblik peščanog sata

Grudi i bokovi su ti naglašeni, a struk uzak i definisan. Kako bi održala svoje ženstvene obline održavaj laganim vežbama ruke, guzu i bedra i svakodnevno vozi bicikl ili plivaj kako bi dobila kondiciju i izgubila masne naslage. Izbegavaj namirnice bogate masnoćom, kao što su maslac, kobasice i meso i izbaci ugljene hidrate nakon 5 popodne.

Oblik lenjira

Oblik lenjira karakteriše jednaka širina u ramenima, grudima, struku i bokovima. U ishranu uvrsti više kompleksnih ugljenih hidrata i belančevina, a slatkiše zameni svežim voćem . Za noge i guzu radi čučnjeve i iskorake, a za gornji deo tela sklekove i dizanje tegova.

Oblik okrenutog trougla

Devojke s ovakvim oblikom tela često su sportske građe, imaju naglašena ramena, uzak struk i vitke noge. Ekstremne sportske aktivnosti, poput trčanja maratona ili intenzivnog treninga koji ubrzava rad srca pomoći će ti pri mršavljenju. Ako želiš da definišeš ramena i guzu. upiši step aerobik ili kik boks. Devojke s ovakvim oblikom tela često imaju ubrzan metabolizam, pa nemaju problema sa preteranim zadržavanjem kalorija. Plan ishrane za tvoj oblik tela je više obroka tokom dana, ali u manjim količinama i umesto grickalica osušeno voće.

OSTAVI KOMENTAR