Start Style Beauty Tips Pića koja goje, a da to i ne znamo

Pića koja goje, a da to i ne znamo

SHARE

Neki napitci koje pijemo i nekoliko puta tokom dana, jako su kalorični i mogu zameniti ceo obrok!

Često se zbog njih i debljamo, jer nismo ni “registrovali” da smo ih popili, a imaju visoku kalorijsku vrednost. Donosimo popis napitaka koji deluju loše na našu liniju.

Kafa s raznim dodacima

Kafa sa šlagom, šećerom ili čokoladom može sadržati i do 800 kalorija. Ako ne možeš bez kafe, najbolje je popiti crnu kafu s niskokaloričnim mlekom.

Sokovi

Kupovni sokovi koji se nalaze na policama prodavnica puni su šećera i sadrže i do 400 kalorija u jednoj bočici. Umesto kupovnih sokova radije se odluči za prirodne, ceđene sokove.

Gazirana pića

Gazirana pića prave su kalorijske bombe. Čaša gaziranog soka često ima isto kalorija kao i tanjir pun testenine, pa ih je najbolje u potpunosti izbegavati.

Voda s ukusom

Voda s ukusom ima isto kalorija kao i sok, pa radije popij običnu vodu u koju sama možeš dodati malo limuna.

“Zdravi šejkovi”

Šejkovi nisu zdravi za našu liniju: bogati su vlaknima i vitaminima, ali zato sadrže i do 700 kalorija. Ako paziš na liniju, pametnije je pojesti doručak.

Energetski napici

Ovakvi napitci puni su šećera i kofeina, a osim što su jako nezdravi, uzrokuju naduvanost i debljanje stoga ih radije zameni crnom kafom.

Alkohol

Alkoholni napitci, pogotovo žestine, najkaloričnija su pića i uzrokuju debljanje u predelu stomaka. Najbolje ih je uvek izbegavati i iz mnogih drugih razloga.

Kokteli

Kokteli imaju kalorija kao ceo obrok, a ako si se već odlučila za koktele, radije biraj one koji nisu kremasti.

OSTAVI KOMENTAR