Start Style Beauty Tips Pet zdravih namirnica koje često preskačemo

Pet zdravih namirnica koje često preskačemo

SHARE

Kad razmišljaju o zdravoj ishrani, mnoge devojke misle da je dovoljno izbaciti slatkiše i početi jesti više voća i povrća, ali ne razmišljaju o razlici u hranjivim vrednostima između pojedinih namirnica.

Prema preporuci portala Huffingtonpost donosimo spisak od pet super zdravih namirnica koje često preskačemo, a koje su ukusne i izrazito dobre za naše telo. Dobra vest je da ih je lako nabaviti i uključiti u svakodnevnu ishranu, a većinu ovih namirnica sigurno već imaš kod kuće.

Nar

Ovo voće prepuno je antioksidanata i dobro za krv i pritisak, ali i lepu i blistavu kožu. Preporučuje se i pri lečenju raka, Alchajmerove bolesti i bolesti srca, što sve govori o snazi koju sadrži ova namirnica. Ako ne voliš ukus samog nara, dodaj ga ujutro u zobene pahuljice ili jedi uz mešanu salatu.

Sardine

Riba koju najčešće preskačemo prepuna je omega 3 masnoća i vitamina D koji je izuzetno važan za zdravu i snažnu kosu i lepu kožu i nokte. Ako ti je nezgodno da pripremaš ribu, dovoljno će biti nekoliko konzervica u nedelji da primetiš poboljšanje u svom zdravlju i izgledu.

Kefir

Ovaj mlečni proizvod prepun je kalcijuma i probiotika koji osnažuju organizam. Izaberi manje zašećerena i niskokalorična izdanja koja možeš pronaći u svakom supermarketu.

Sočivo

Ovu jeftinu namirnicu lako je “ubaciti” u pripremu ručka ili večere, a njene blagodeti su raznovrsne. Sočivo sadrži iznenađujuće veliki postotak vlakana i proteina, a takođe sadrži i gvožđe koje je idealno za malokrvne.

Zobena kaša

Zobenu kašu mnogi nutricionisti preporučuju kao zdrav i kvalitetan doručak. Sadrži hranjiva vlakna, ubrzava metabolizam i stvara osećaj sitosti je pa je veća verovatnoća da ćeš tokom dana uneti manje kalorija ako dan započneš ovim zdravim doručkom.

OSTAVI KOMENTAR