Start Style Beauty Tips Pet ukusnih namirnica koje će te učiniti srećnijom

Pet ukusnih namirnica koje će te učiniti srećnijom

SHARE

Hrana koju konzumiramo utiče na naše raspoloženje, ali postoje namirnice koje su prirodni antidepresivi i koje nam mogu pomoći da se osećamo bolje i srećnije:

Med

Med je pravi eliksir zdravlja, energije i lepote. Antioksidanti i flavonoidi, kojima je med bogat, deluju antibakterijski. Ova čudotvorna namirnica čisti organizam od štetnih materija, pomaže u lečenju želudačnih i ginekoloških problema, blagotvorno deluje na respiratorni sistem i nesanicu, umiruje nadraženi živčani sistem i otklanja posledice nagomilanoga stresa.

Jaja

Stručnjaci tvrde da je jaje jedna od najzdravijih namirnica koja postoje. U sebi sadrži cink, vitamin B, vitamin D, kalcijum i lutein koji je dobar za zdravlje očiju. Ne samo što podižu energiju, već su jaja vrlo zasićena i zbog toga drže želudac duže sitim. Takođe su odlična za regulisanje telesne težine, pogotovo ako ih pojedeš ujutro za doručak.

Kokos

Kokos je vrlo ukusno voće koje ima niz vitamina i minerala. Pomaže pri mršavljenju, kod dijabetesa pa čak ublažava i simptome HIV-a. Odličan je za kožu i kosu, a saveznik je žena u borbi protiv starenja. Kokosovo ulje koristi se za isceljivanje opekotina od sunca, a dobro je i za prevenciju nastanka strija.

Špargle

Siromašne su kalorijama, a odličan su izvor vitamina B6, A, C, K, E, kalcijuma, magnezijuma, cinka, gvožđa itd. Imaju visok nivo triptofana, esencijalne aminokiseline koja pomaže u proizvodnji serotonina. Serotonin reguliše apetit i daje osećaj zadovoljstva i mentalne opuštenosti.

Tamna čokolada

Povećava dotok krvi u mozak pa je odlična za brzo podizanje koncentracije i raspoloženja. Flavonoidi, koje sadrži tamna čokolada, pomažu u lečenju dijabetesa. Uz to štiti srce, smanjuje krvni pritisak, sprečava stvaranje krvnih ugrušaka i smanjuje nivo štetnog holesterola.

OSTAVI KOMENTAR