Start Style Beauty Tips Lepa i leti

Lepa i leti

SHARE

Neka leto počne! Naš beauty i fitness program za celo telo pomoći će ti da budeš u top formi i u toplim danima…

1. LICE & KOSA
A) Nežan ten pomoću maske od grožđa

Potrebno je: šaka belog grožđa, 1 kašičica kreme (Nivea), 1/2 kašičice meda
Priprema: Ova maska čini čuda! Ona će poboljšati tvoj ten, apsorbovaće prekomernu masnoću, dezinfikovati i nahraniti kožu.
Preseci zrna grožđa i iscedi sok, a zatim sok i “koru” grožđa pomešaj sa kremom i medom, tako da se napravi gusta smesa. Ovu smesu nanesi na lice i nakon pola sata možeš isprati toplom vodom. Ako želiš bržu varijantu, poređaj presečena zrna grožđa po licu i ostavi da stoje 10 minuta. Veruj nam, deluje!

2. Opuštajuća masaža
Više nećeš biti iscrpljena! Ako uradiš sledeću vežbu, bićeš odmorna i raspoložena. Sedi na stolicu, zatvori oči i pokušaj potpuno da se opustiš. A onda vrhove kažiprsta nežno nasloni na gornji kapak i lagano povuci kapak nagore. Ovaj deo masiraj kružnim pokretima oko 2 minuta.

3. Reši se ispucalih krajeva!
Tvoja kosa je postala suva i na krajevima je oštećena i ispucala? Da bi ti kosa ponovo bila zdrava i lepršava, trebalo bi da se ošišaš! Razdeli kosu na pojedine pramenove, a onda ih uvij ka unutra. Tako će ispasti ispucali krajevi i vrlo lako ćeš moći da ih ošišaš. Na kraju, na kosu stavi pakovanje za oštećenu kosu!

4. GRUDI, STOMAK & LEĐA
B) Vežba za stomačne mišiće

Radeći ove vežbe imaćeš čvrst i ravan stomak. Sedi na pod i ispruži noge. A onda obuhvati članke i lagano podiži noge prema grudima. Pritom uvuci stomak i malo se nagni unazad, tako da možeš da balansiraš na trtičnoj kosti. Iz ove poze lagano lezi na leđa, a onda se opet vrati u početnu poziciju. Vežbu ponovi 20 puta.

C) Ovo možeš i sama: negovane grudi!

Potrebno je: šaka leda ili jedan limun
Priprema: Videćeš, trud se isplati! Istrljaj dekolte s nekoliko kockica leda. Na taj način će se skupiti pore i podstaći će se cirkulacija. Tvoje grudi će biti lepe i zategnute. Druga metoda, ne tako hladna, podrazumeva pakovanje sa kolutovima limuna. Iseci limun na kriške i poređaj ih po grudima i dekolteu. Ostavi da odstoje 5 minuta, a zatim isperi mlakom vodom. Voćne kiseline i mineralne soli učvršćuju tkiva – i ti ćeš imati predivan dekolte.

D) Piling leđa
I tvojim leđima je potrebna dodatna nega. Zato je najbolje da ih izmasiraš četkom ili trakom za masažu. Masaža podstiče cirkulaciju krvi, tako da koža postaje lepa i glatka. A pritom se otklanjaju izumrle ćelije sa kože i nečistoća. Još jedna alternativa pilinga tela.

5. STOPALA, NOGE & ZADNJICA

E) Napravi sama: Piling stopala

Potrebno je: 3 zrele breskve, 3 kašike kukuruznog brašna, kašičica morske soli
Priprema:
Tvoja stopala će biti meka i dovoljno vlažna: izvadi koštice iz breskvi i ostavi da se suše nekoliko dana, a zatim ih usitni i samelji (može da posluži i mleveni badem). Breskve usitni i dodaj kukuruzno brašno, mlevene koštice i morsku so. Ovu smesu nanesi na oba stopala i dobro ih izmasiraj. Isperi ih toplom vodom i obriši. A onda stopala namaži kremom!

F) Vežbe za zadnjicu
“Skupljanje jabuka” za zgodnu zadnjicu: Ispravi se i malo raširi noge. A onda se podigni na prste i ispravljenih leđa lagano se spuštaj u čučanj, tako da ne savijaš prednji deo tela. Podigni jabuku i stavi je na drugu stranu. A onda se opet polako podigni gore. Vežbu ponovi 10 puta. To će biti odlična vežba za tvoju zadnjicu i leđa.

G) Preplanule noge
Želela bi da konačno obučeš kratku suknju, ali tvoje noge su bele poput sira? Jednostavno – upotrebi sprej za samopotamnjivanje i vrlo brzo ćeš imati predivne preplanule noge.
SAVET: Pre nego što naneseš sprej, uradi detaljan piling da ti koža ne bi izgledala flekava. Nakon toga ravnomerno nanesi kremu.

SHARE
Prethodni članakLetnje šarenilo
Naredni članakNoge u prvom planu

OSTAVI KOMENTAR