Start Style Beauty Tips Kako najlakše da ostaneš u formi

Kako najlakše da ostaneš u formi

SHARE

Ako nemaš vremena za vežbanje u grupi, obrati pažnju na svakodnevne aktivnosti koje možeš daiskoristiš za održavanje forme.

Ekonomične su, jednostavne i možeš ih izvoditi kad hoćeš, a pritom ne treba da planiraš nikakve termine. Neke od njih poput hodanja ili penjanja stepenicama radimo svaki dan, pa im treba samo posvetiti malo više pažnje kako bi izvukli maksimalnu korist od njih. Donosimo ti šest zabavnih aktivnosti koje održavaju formu.

Hodanje

Za hodanje ne postoji lekcija, lako je i svakodnevno hodamo i nekoliko kilometara. Ako u svoje hodanje svaki dan dodaš malo intenziteta i pokoju uzbrdicu možeš izgubiti i do 300 kalorija i otopiti masti s guze.

Trčanje

Trčanjem se gubi oko 475 kalorija za 45 minuta. Pri trčanju se aktiviraju svi pozadinski mišići, a najjednostavnije je i najekonomičnije. Zato, ako si ljubitelj prirode, nabaci slojevitu odeću, istegni se i kreni!

Planinarenje

Planinarenje je jedna od onih zabavnih aktivnosti koje tope kalorije. Prosečno se planinarenjem sagori 400 kalorija u sat vremena, pročiste se pluća svežim vazduhom i boravkom u prirodi. Kretanjem prema gore takođe se vežbaju mišići na guzi tako da je planinarenje odlična aktivnost za održavanje forme.

Biciklizam

Vožnja biciklom odlična je za sve mišiće u bokovima, bedrima, na stomaku i guzi, a u proseku se za 5 minuta vožnje biciklom sagori jednako kalorija koliko bi izgubili za pola sata vežbanja. Biciklizam je takođe sjajan za rad srca i krvotok.

Roleri

Roleri podstiču pravilno disanje i pozitivno utiču na srce i krvotok. Super je za guzu, zglobove i kolena. Odlična je rekreacija za održavanje forme, zabavno i lako izvodljivo. Ne zaboravi na štitnike i zagrejavanje!

Stepenice

Potrudi se da uvek izabereš stepenice nego lift, odlične su za kondiciju i učvršćivanje mišića na bedrima a ima ih svuda. Probaj da preskačeš jednu i penješ se dve po dve ili trčiš gore-dole.

OSTAVI KOMENTAR