Start Style Beauty Tips Kako da izbegneš upalu mišića

Kako da izbegneš upalu mišića

SHARE

Fizička aktivnost za neke je već dovoljno neatraktivna sama po sebi, a upala mišića koja sledi za mnoge je dovoljan izgovor da jednostavno ostanu da sede kući. Umesto da tražiš opravdanja, pročitaj kako izbeći upalu i kreni sa vežbom.

1. Zagrej se

Najvažnija je priprema mišića za trening, a zagrevanje će ih učiniti gipkima i spremnim za napor. Ligamenti će biti elastičniji, a mišići spremniji za trening, a ovo će ujedno smanjiti i bol koja se javlja nakon treninga.

2. Ugljeni hidrati podmazuju mišiće

Dobro je pojesti obrok koji sadrži ugljene hidrate pre treninga, jer se oni sporo sagorevaju pa konstantno podmazuju mišiće. Sačuvaće energiju potrebnu za rad mišića, a oni će se i brže oporaviti.

3. Hrana bogata magnezijumom takođe pomaže

Magnezijum smanjuje bol u mišićima, a ima ga u mnogim namirnicama. Čak će i mala porcija graška učiniti veliku razliku, a ako želiš, možeš ga konzumirati i u tabletama, i osigurati odličnu spremnost tela.

4. Voda je ključna

Vežba je mnogo korisnija ako se stalno hidratizuješ iznutra, a gubitak vode koji se događa prilikom fizičkih napora mora se nadoknaditi. Osim što će smanjiti bol u mišićima, voda utiče na blagostanje celog tela, pa pokušaj sa sobom da nosiš bočicu.

5. Odmor za obrok

Ako radiš duge aerobne vežbe, preporučuje se da uzmeš kratki odmor za mali obrok bogat šećerom. Jabuka ili banana će te osvežiti, ali i sprečiti bol u mišićima. Šećer će tvojim mišićima dati dozu energije koja će ti pomoći da odradiš trening najbolje što možeš, a obrok mora biti mali, jer pretežak obrok može loše da utiče na tvoju izvedbu.

6. Prekini lagano

Jednako kao što je  važno ugrejati se, važno je i ne naglo stati sa vežbanjem. Lagano smanjuj intenzitet vežbanja, i završi sa istezanjem, kako bi izbegla grčeve i bol u mišićima.

7. Odmori se

Odmor će tvoje mišiće učiniti spremnim za sledeći trening, a nakon svakog je treninga potrebno opustiti telo i dopustiti mu da se u potpunosti obnovi. Masaža je isto odličan način opuštanja, a poboljšaće oporavak mišića.

8. Hrana bogata proteinima

Proteini grade mišićne stanice, a odlično ih je konzumirati nakon treninga kako bi se mišići dobro nahranili.

OSTAVI KOMENTAR