Start Style Beauty Tips Hrana koja ima puno više kalorija nego što mislimo

Hrana koja ima puno više kalorija nego što mislimo

SHARE

Zdrav način ishrane vodi do boljeg zdravlja i lepšeg tela, ali stručnjaci upozoravaju da ljudi koji smatraju da se “zdravo hrane” često prave neke kobne greške pri sastavljanju svog dnevnog menija.

Najčešće greške odnose se na namirnice koje smatramo niskokaloričnima i dijetalnim, a one to zapravo nisu. Časopis SHAPE sastavio je spisak “najvarljivijih” dijetalnih namirnica. Pogledajte koje su to:

1. Suvo grožđe

Iako je suvo grožđe zdravo i sjajno za podsticanje probave, nije baš niskokalorično. Mala kesica zna da sadrži i do 130 kalorija, pa stručnjaci smatraju da je pametnije pojesti punu činiju svežeg grožđa i tako uštedeti na kalorijama.

2. Pirinčani kolačići

Iako zvuče i izgledaju “dijetalno” i nemaju gotovo nikakav ukus, često sadrže isto kalorija kao i obični krekeri ili keks. Pametnije je pojesti nešto što će vas zadovoljiti i dati vam energiju za isto toliko kalorija.

3. Tamna čokolada

Tamna čokolada je sjajna zamena za različite poslastice pune šećera i masnoća, ali 100 grama zna da sadrži i do 600 kalorija. Pouka: nemojte preterivati sa tamnom čokoladom samo zato što je zdravija od obične, već uzmite par kockica i ostalo ostavite za sutra.

4. Maslinovo ulje

Dve kašičice maslinovog ulja obogaćuju vaš obrok za čak 238 kalorija, što većina ljudi ni ne primećuje jer razmišlja o njemu kao o “zdravoj hrani”. Sa svim masnoćama valja pripaziti, pa tako i s maslinovim uljem.

5. Party mix

Mnoge domaćice rado poslužuju “zdravi party mix” koji se sastoji od badema, oraha i sušenog voća, ali često zanemarujemo činjenicu da šoljica takve mešavine zna da sadrži i do 700 kalorija!

6. Losos

Losos je izuzetno zdrav i jako dobar za naše zdravlje, ali ima više kalorija no što većina ljudi misli. Jedan file ima u proseku 734 kalorije, a kada dodamo ulje i začine, zna da ima i 1000 kalorija i to bez ikakvih dodataka kao što su krompir, pirinač ili salata.

OSTAVI KOMENTAR