Start Style Beauty Tips Hrana koja bi trebala da bude deo tvog doručka

Hrana koja bi trebala da bude deo tvog doručka

SHARE

Doručak je najvažniji obrok, to svi znamo, ali većina ljudi ne obraća dovoljno pažnje na ono od čega se on sastoji, pa najčešće započinju dan s brzim rešenjima kao što su sendviči, peciva ili pahuljice.

Uz male promene, svoj doručak možeš pretvoriti u zdravu energijsku bombu koja će te zasititi, ali i napraviti čuda za tvoj organizam i telo. Donosimo popis od pet vrsta namirnica koje je dobro “ubaciti” u doručak.

1. Borovnice

Ove male “bombice” pune su antioksidanata, pa čine sjajan dodatak ishrani. Možeš ih ubaciti u pahuljice ili jogurt ili jednostavno pojesti nakon obroka kao mini desert.

2. Cimet

Ovaj ukusan začin nije namenjen samo za kolače. Njegove blagodati su brojne, a ukus i miris izvanredan, pa ga stručnjaci preporučuju “poprskanog” preko zobenih pahuljica, voćne salate ili jogurta.

3. Orasi

Orasi su bogati vitaminima B, E, A i C i nezasićenim masnim kiselinama, i samim time poželjna namirnica na stolu za vreme doručka.

4. Mleko i sir

Čak i ako si na dijeti, nemoj izbacivati mleko ili sir iz svog doručka. Kalcijum je važan za zdrave kosti i zube, a ako te brinu masnoće, odaberi niskokalorične varijante.

5. Povrće

Kad biramo doručak, retko izaberemo povrće, ali zaista ga je lako ubaciti u svoj jutarnji meni. Salatu, papriku i krastavce ubaci u svoj sendvič, a ako više voliš topli doručak, povrće ubaci u svoj jutarnji omlet.

OSTAVI KOMENTAR