Start Style Beauty Tips Hladni dani su stigli – kako da poboljšaš cirkulaciju?

Hladni dani su stigli – kako da poboljšaš cirkulaciju?

SHARE

S hladnim vremenom lako je moguće da će nam se noge početi smrzavati, a razlog tome može biti loša cirkulacija.

Kada dođe do poremećaja cirkulacije, nastaje posledica lošeg snabdevanja tkiva hranljivim  materijama i  često osećamo razne oblike nuspojava. Loša cirkulacija u glavi i vratu uzrokuje glavobolje, zaboravnost, pospanost, opštu slabost, šumove u ušima, lošu koncentraciju i usporava mentalne aktivnosti, između osllaog.

Kreći se i budi fizički aktivna

Fizička aktivnost poboljšava cirkulaciju.  U donjim ekstremitetima se na taj način poboljšava protok venske krvi kroz kontrakcije mišića. Za to će biti dovoljna šetnja, a ako imaš vremena, preporučuju se aerobne vežbe kao što su vožnja biciklom,  džoging, brzo ili nordijsko hodanje, plivanje, roleri i drugo.

Održavaj normalnu telesnu težinu

Savršeno se slaže s fizičkom aktivnosti, a zdravo će telo biti sklonije normalnom protoku krvi nego ono koje je  neuhranjeno ili previše krupno.

Nemoj stajati previše

Izbegavaj dugotrajna statička opterećenja kao što su stajanje i hodanje, a ni sedenje prekrštenih nogu nije preporučljivo, jer može zaustaviti ili smanjiti vensku cirkulaciju.

Duboko diši

Dubokim disanjem povećava se kapacitet pluća i unosiš više kiseonika neophodnog za metabolizam.

Ostavi cigarete

Pušenje oštećuje endotel arterija i podstiče nakupljanje holesterola, a uz to i jako smrdi i krajnje je nezdravo.
Utopli se

Termo čarape  i topla odeća pomoći će ti da održiš telesnu temperaturu.

Toplo-hladni tretman

Naizmenično  potapaj noge u toplu, pa u hladnu vodu kako bi podstakla cirkulaciju u telu.

OSTAVI KOMENTAR