Start Style Beauty Tips Da li je salata tvoj najveći neprijatelj u borbi s kilogramima?

Da li je salata tvoj najveći neprijatelj u borbi s kilogramima?

SHARE

Zahvaljujući velikoj ponudi u restoranima i supermarketima, većina devojaka za svoj glavni obrok odabire razne salate, misleći kako tako štede na kalorijama i jedu zdravo. Ipak, stručnjaci upozoravaju da mnoge salate, upravo zbog svojih dodataka, mogu sadržavati jednako kalorija, kao i neka druga jela koja smatramo “normalnim toplim obrocima”.

Pogledajmo u kojim je sastojcima zapravo problem.

1. Sos s malo masti

Sos s manje masti izgleda kao logičan izbor, ali ono što često zaboravljamo je da oni sadrže više šećera od sosa s normalnim procentom masti. Stručnjaci kažu da masti poput maslinovog ulja zapravo mogu pomoći da naše telo apsorbuje antioksidante iz salate, pa je bolje dodati nekoliko kapi ulja nego preterivati s “nemasnim sosevima”.

2. Sir

Sir je odličan izvor kalcijuma, ali ipak goji. Najgori za našu liniju su tvrdi, masni sirevi, pa, ako nikako ne možete odoleti ovoj namirnici, radije koristite mocarelu ili feta sir.

3. Krutoni

Krutoni mogu izgledati bezopasno i dijetetski, ali prava istina je da nisu dobri za naše telo i da ne sadrže nikakvu nutricionističku vrednost. To su samo komadići hleba prženi u ulju. Bolje ih je zameniti bademima, orasima ili lešnicima, koji će u salatu doneti dobre masnoće.

4. Testenina

Hladna testenina sa salatom isto je što i obična hladna testenina – ima mnogo kalorija i nije preterano zdrava. Ako obožavate salate s testeninom, nutricionisti predlažu da koristite integralnu testeninu, ili, još bolje, pirinač.

OSTAVI KOMENTAR