Start Style Beauty Tips 5 namirnica koje bi trebalo da uvrstiš u svoj jelovnik

5 namirnica koje bi trebalo da uvrstiš u svoj jelovnik

SHARE

Često govorimo o “super hrani”, ali iako smo svi svesni pozitivnih uticaja koje namirnice pod tim nazivom imaju na naš organizam, retki ih zaista uvrštavaju u svoju ishranu.

Istina je da su neke zdrave namirnice egzotične, skupe i da ih je teško nabaviti, ali postoje i puno jednostavnija i jeftinija zdrava rešenja koja se nalaze u svakom supermarketu. Donosimo ti spisak od pet dostupnih super-namirnica koje bi svakako trebalo imati u frižideru.

1. Kefir

Bogat je proteinima, a ima manje šećera nego većina ostalih mlečnih proizvoda. Jača imunitet i štiti od raka creva pa ga možeš uzimati kao međuobrok, ali i kao dodatak mesu, krompiru ili salatama.

2. Borovnice

Čak su i smrznute borovnice sjajan dodatak ishrani jer su pune antioksidanata i vitamina C pa pozitivno deluju na kardiovaskularni sistem. Navodno jednostavno brišu umor i bore s lica!

3. Sardine

Omega 3 masne kiseline koje se nalaze u sardinama smanjuju rizik od srčanih oboljenja, artritisa i Alzheimerove bolesti, a sjajne su i za lepu kosu i bolje pamćenje. Bilo bi poželjno da ih jedeš dva puta nedeljno.

4. Brokoli

Ovo niskokalorično i ukusno povrće pravi je šampion među namirnicama. Brokoli je pun antioksidanaa i vitamina A, C i K pa je sjajan alat u borbi protiv tumora i srčanih oboljenja. Pospešuje probavu i snažan je antioksidant.

5. Banane

Iako su na lošem glasu jer navodno debljaju, stručnjaci tvrde kako su banane izuzetno zdrave. Pomažu u kontrolisanju visokog pritiska a zbog vitamina B6 sjajno deluju na kožu, kosu, nokte i kosti. U kratkom roku telu daju energiju pa mogu zameniti doručak ili poslužiti kao prirodan podsticaj pre vežbanja.

OSTAVI KOMENTAR