Start Style Beauty Tips 10 mejkap tajni svetskih šminkera

10 mejkap tajni svetskih šminkera

SHARE

iva_1370956127_670x0

Iako mnogi misle da najbolji vizažisti sveta imaju mnoštvo krutih pravila kojih moraju da se pridržavaju, kako bi u poslu bili što uspešniji, uglavnom nije tako. Najveći adut ovih umetnika je – maštovitost i kreativnost, ali i poneki trik. Otkrivamo vam neke od njih…

1. “Ja nanosim sjaj ispod podloge. Tako on polako izranja na površinu tokom celog dana. Senke za oči mešam sa ruževima da bi svetlucale, premazujem obrve vazelinom…”, otkriva Metju van Liuven, poznati holivudski šminker.

2. “Broj proizvoda koje mogu naneti na model tokom jednog snimanja je ograničen”, kaže Lorens Klouz. “Ali, zato tačno znam šta mi treba da bih postigao bilo koju boju koju ste u stanju da zamislite. Po pravilu, potrebne su mi tri osnovne boje ruža za usne, u zavisnosti od modela koji manekenka nosi: nijansa boje kože koja odgovara prirodnoj boji usana, boja crnog vina sa naznakama smeđih tonova i bezbojni sjaj”.

3. “Mi nikad ne nanosimo šminku pod lošom rasvetom, nikada to ne radimo daleko od velikog ogledala i nikada ne buljimo u uveličavajuće ogledalo u kome svaka pora izgleda kao vulkanski krater”, kaže Triš Mekevoj i iznosi svoju strategiju: “Neka ogledalo ne uvećava! Šminkajte se na dnevnom svetlu!”

4. Svakodnevno pranje četkica je osnovno pravilo higijene. “Svaki put kad upotrebite četkicu, na njoj ostane bar malo masnoće ili šminke”, objašnjava B. Dž. Gilijan. Ona svake večeri opere svoje četkice dečjim šamponom i suši ih poređane na ivici pulta. Devojkama preporučuje da četkice peru jednom nedeljno, a jednom mesečno minimum je ispod kojeg ne treba ići.

5. Nikad nećete videti da mejkap artist razmazuje podlogu po celom licu, od ivice kose do brade. “Verujem da koristim bar upola manje podloge od većine devojaka”, kaže Darac, stručnjak kuće “Prescriptives”. “Pričekam da se osuši prvi sloj, a zatim prekrivam još samo ono što treba. Kad bi celo lice bilo iste boje i nijanse, ženama verovatno ne bi ni bila potrebna podloga”, dodaje on.

6. Ako ste ikada posmatrali vizažiste na delu, primetili ste da 10 odsto vremena utroše na nanošenje šminke, a ostalo uklanjajući je s pojedinih mesta na licu. “Većina žena smatra da je greh odstraniti ono što su već nanele na lice. Vizažista, međutim, odstranjuje pa ponovo nanosi, pa opet odstranjuje…”, kaže Erik Grac, specijalista kuće “Estee Lauder”. “Po mom mišljenju, jedina prava greška je biti previše našminkana”, dodaje on.

7. “Nikada na lice ne nanosimo vlažni proizvod nakon što smo naneli suv”, objašnjava Lora Mersije: “Prvo se koža priprema, zatim se nanosi podloga i sve što je tečno ili gel. Zatim, čim počnemo da nanosimo rumenilo, senku za oči i ostatak mejkapa – držimo se praha. Ići napred – nazad rezultira neurednom šminkom. Šminkanje lica uvek završavamo slojem pudera u prahu.”

8. Viša cena dekorativne kozmetike obično znači lepšu ambalažu i prestižniju firmu, nego kvalitetniji proizvod. “Počela sam da kupujem jeftinije maskare jer ih vrlo često menjam, i zaključila da su podjednako dobre, možda čak i bolje od onih skupih”, kaže Ket Džejms, vizažistkinja kuće “Maybelline”.

9. Ako nanosite ljubičasti ruž, potrebna vam je i ljubičasta olovka, zar ne? Vizažisti tvrde da i nije baš tako: treba vam samo olovka boje vaših usana. “Već petnaest godina profesionalno se bavim šminkanjem i uvek se služim olovkom u prirodnoj boji usana, bez obzira na to koju boju ruža nanosim”, objašnjava Vinsent Longo: “Tako sam postupao i tokom osamdesetih kad su boje ruževa bile izrazito ‘žive’ “.

10. Gledati vizažistu kako čisti torbicu za šminku znači “videti okrutnost na delu”. Senka koja se slaže sa vašim džemperom? Baj-baj! Puder koji ste dobili kao poklon uz časopis? Adio! Bez trunke milosti, profesionalac bi odmah u smeće bacio gomilu vaše šminke “iz snova”, na koju ste potrošili pravo malo bogatstvo, ali je nikada ne nanosite. “Ako vam proizvod ne pristaje, zašto biste ga čuvali?”, kaže Lea Sigal. “Ukoliko držite do svog stila, budite dosledni i odmah očistite svoju kozmetičku torbicu”.

Autor: Life Content

OSTAVI KOMENTAR