Start How to Kako da se oslobodiš pivskog stomačića

Kako da se oslobodiš pivskog stomačića

SHARE

Stevan, 16: Upomoć, stomak mi izgleda kao da redovno pijem pivo, a ja ne samo da ga ne pijem, nego ga i ne volim! Da li možete da mi kažete kako da se oslobodim svog “pivskog” stomačića? Da li da počnem da se bavim sportom?


BRAVO: Treniraj dva do tri puta nedeljno!


Dragi Stevane, u pravu si – vežbanje će ti pomoći da se rešiš viška sala na stomaku. Da bi to postigao, moraćeš najmanje dva do tri puta nedeljno da vežbaš – i to najmanje u roku od šest nedelja. Svaki trening (tri puta nedeljno) treba da traje najmanje 30 minuta. Evo nekih sportova koji su kao stvoreni za sagorevanje masti: vožnja rolera i bicikla i džogiranje. Posebna vežba za stomačne mišiće: lezi na leđa i prekrsti ruke iza glave, prekrsti i noge, a zatim ih malo savij u kolenima i 30 do 50 puta približi kolena ka glavi. Uradi tri serije iste vežbe, ali, između njih napravi pauzu da ti se mišići malo odmore. Ako ovu vežbu budeš ponavljao najmanje dvaput nedeljno, najkasnije za šest nedelja primetićeš prve znake napretka. Posle trećeg treninga napravi pauzu jer je umornim mišićima potreban najmanje jedan dan pauze da se oporave

OSTAVI KOMENTAR